ΑΕΙ-ΑΕΑ: μετεγγραφές 2017

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους φοιτητές των ΑΕΙ και ΑΕΑ της χώρας ότι από την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου 2017 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση μετεγγραφής.

Να πάρουμε στα χέρια μας το μέλλον μας

ο δημόσιο και ιδιωτικό διάλογο για την καταπολέμηση της ανεργίας, το βάρος πέφτει στην πολιτεία (κατά κύριο λόγο) και στους εργοδότες (κατά δεύτερο λόγο) – και όχι άδικα. Ειδικά όταν πρόκειται για πρόσωπα με υψηλά προσόντα, φαίνεται πως αυτά έκαναν ό,τι έπρεπε να κάνουν, τουλάχιστον από την μεριά της εκπαίδευσης. Οπότε, πλέον η εργασιακή τύχη τους εξαρτάται αποκλειστικά από άλλους.

75.000 υποτροφίες από την Google

Πέρυσι, η Google, σε συνεργασία με την Bertelsmann και την Udacity,  προσέφερε 10.000 υποτροφίες για προγραμματιστές σε αρχάριους με το αντικείμενο ενδιαφερόμενους, που θέλουν να αλλάξουν ρότα στη επαγγελματική ζωή τους. Η ζήτηση για αυτά τα μαθήματα ήταν τεράστια και για αυτόν το λόγο, η Google προσφέρει 75.000 νέες υποτροφίες σε συνεργασία με τις Bertelsmann & Udacity, ώστε να επωφεληθούν περισσότεροι από τα δωρεάν μαθήματα προγραμματισμού.

Πότε θα ανακοινωθούν οι βάσεις

Άλλαξε η ημερομηνία ανακοίνωσης των βάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του υπουργείου Παιδείας. Aρχικώς προβλεπόταν ότι οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, θα ανακοινωθούν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων γνωστοποιήθηκε ότι αύριο Πέμπτη 24-8-2017, στις 10:00 το πρωί ανακοινώνονται τα ονόματα των επιτυχόντων για εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έτους 2017.

Αυτοματοποίηση και αγορά εργασίας: το αναπόφευκτο μέλλον

Η αυτοματοποίηση αποτελεί έναν διαρκώς αυξανόμενης σημασίας παράγοντα για την αγορά εργασίας. Όσο η τεχνολογία προοδεύει, τόσο ο χώρος της εργασίας θα επηρεάζεται, τα επαγγέλματα θα βελτιώνονται ως προς την αποτελεσματικότητά τους, αλλά και οι επιπτώσεις για τους εργαζομένους θα είναι ολοένα και σημαντικότερες, συχνά δυσάρεστες. Κι αυτό διότι σε πολλές περιπτώσεις αυτοματοποίηση σημαίνει απώλεια θέσεων εργασίας.

Νέο μεταπτυχιακό πρόγραμμα ηγεσίας-διοίκησης

Η σύγχρονη εποχή χαρακτηρίζεται για την πολυπλοκότητά της σε όλα τα επίπεδα, κυρίως στην αγορά εργασίας. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται μια διεπιστημονική κατάρτιση, προκειμένου κανείς να μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα στις σύγχρονες προκλήσεις. Στο χώρο της διοίκησης και της ηγεσίας η ανάγκη αυτή είναι εντονότερη, καθώς οι μονόπλευρες προσεγγίσεις έχουν ως συνέπεια εσφαλμένες αποφάσεις και δράσεις.

Οι νεότερες εκτιμήσεις για τις βάσεις ανά Σχολή και Τμήμα

Αυτές είναι οι νεότερες προβλέψεις για το πού θα κυμανθούν οι βάσεις ανά σχολές και τμήματα.

 

 

 

 Πηγή: Εφ. "Ελευθερία"

 

Πώς θα κυμανθούν οι βάσεις

 Αυτές είναι οι νεότερες εκτιμήσεις για το πώς θα διακυμανθούν οι βάσεις ανά Σχολή και Τμήμα.

Πώς θα κινηθούν οι βάσεις, μετά τα στατιστικά

Η ανακοίνωση των στατιστικών στοιχείων των Πανελλαδικών ξεκαθάρισε περισσότερο το τοπίο στις βάσεις. Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν, οι τάσεις διαμορφώνονται ως εξής:

1. Ανθρωπιστικών νομικών και κοινωνικών επιστημών

Νεότερες εκτιμήσεις για τις βάσεις

Τώρα που έχουν ανακοινωθεί οι βάσεις, υπάρχει μεγαλύτερη δυνατότητα για να δούμε πώς θα κινηθούν οι βάσεις.

Σύμφωνα, λοιπόν, με σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδα «Καθημερινή της Κυριακής», οι προβλέψεις σχετικά με τις βάσεις στα πέντε πεδία έχουν ως εξής:

1. Ανθρωπιστικών νομικών και κοινωνικών επιστημών

Στο τυπογραφείο η προκήρυξη 186 θέσεων στο υπουργείο Δικαιοσύνης

Γνωστοποιείται ότι απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση η 8Κ/2017 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ, που αφορά στην πλήρωση με σειρά προτεραιότητας εκατόν ογδόντα έξι (186) θέσεων τακτικού προσωπικού Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Δικαστήρια και Δικαστικές Υπηρεσίες της χώρας).

Οι θέσεις ανά κλάδο/ειδικότητα της ως άνω Προκήρυξης έχουν καταχωριστεί στο παρακάτω συνοδευτικό αρχείο.

 

Μηχανογραφικό: ερωτήσεις-απαντήσεις για τη συμπλήρωσή του

 Αυτές είναι οι ερωτήσεις-απαντήσεις για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού, τις οποίες έδωσε το υπουργείο Παιδείας.

Ποιες είναι οι βασικές αρχές συμπλήρωσης του Μηχανογραφικού Δελτίου;

Το μηχανογραφικό δελτίο δεν είναι δελτίο προβλέψεων. Είναι δελτίο καταγραφής προτιμήσεων. Ο Υποψήφιος θα πρέπει να έχει ένα και μοναδικό γνώμονα κατά τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου. Να επιλέξει το σύνολο των σχολών που τον ενδιαφέρουν χωρίς να εξαιρεί καμία και να τις βάλει στη σειρά προτίμησης που θα τις έβαζε εάν μπορούσε να μπει σε όλες εξ αυτών.

Στρατιωτικές Σχολές: πρόγραμμα εξετάσεων και δεκτοί υποψήφιοι

Δόθηκε στη δημοσιότητα το πρόγραμμα των Προκαταρκτικών Εξετάσεων, καθώς και η ονομαστική κατάσταση των δεκτών υποψηφίων για την εισαγωγή τους στις Στρατιωτικές Σχολές (ΑΣΕΙ – ΑΣΣΥ για το 2017).

Στην ονομαστική κατάσταση των υποψηφίων που κατέθεσαν δικαιολογητικά στη ΣΜΥ, εμφανίζεται η ομάδα όπου έχουν ενταχθεί για τις προκαταρκτικές εξετάσεις καθώς και η ημερομηνία πρώτης παρουσίασης, σύμφωνα με το smy.army.gr.

Πανελλαδικές: Πρώτες εκτιμήσεις για τις βάσεις

Μετά το τέλος των Πανελλαδικών, η αγωνία των υποψηφίων, όπως είναι φυσικό, έχει στραφεί στο πού θα κυμανθούν οι βάσεις.

Ήδη έχουν δει το φως της δημοσιότητας κάποιες πρώτες εκτιμήσεις. Μία από αυτές αναδημοσιεύουμε εδώ, συγκεκριμένα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος». Σύμφωνα με αυτές έχουμε τα εξής:

1. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ

Υγιεινή: οι απαντήσεις

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις στο μάθημα "Υγιεινή", όπως τις έδωσαν τα φροντιστήρια Πουκαμισάς:

Αρχές επεξεργασίας τροφίμων και ποτών: οι απαντήσεις

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις στο μάθημα Αρχές Επεξεργασίας Τροφίμων και Ποτών, όπως τις έδωσαν τα φροντιστήρια Πουκαμισάς:

ΘΕΜΑ Α

Α1.

Α: Σωστό

Β: Λάθος

Γ: Λάθος

Δ: Σωστό

Ε: Λάθος

A2.

1:ε (επίκρανση ελιών), 2:γ (χρωστική), 3:α (παράγοντας ωρίμανσης),4: β (αμινοξύ), 5: στ (πολυσακχαρίτης)

ΘΕΜΑ Β

Αρχές Οικονομικής Θεωρίας: οι απαντήσεις

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, όπως τις έδωσαν τα φροντιστήρια Πουκαμισάς:

 

Χημεία: οι απαντήσεις

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις στο μάθημα της Χημείας, όπως τις έδωσαν τα φροντιστήρια Πουκαμισάς:

 

Λατινικά: οι απαντήσεις

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις στο μάθημα των Λατινικών, όπως τις έδωσαν τα φροντιστήρια Πουκαμισάς:

 Α1. Νόμισε ότι ερχόταν προς αυτόν άνθρωπος με πελώριο μέγεθος και με βρόμικο πρόσωπο, όμοιος με εικόνα νεκρού. Αυτόν μόλις ο Κάσσιος είδε, φόβος τον έπιασε και θέλησε να πληροφορηθεί το όνομά του. Εκείνος απάντησε ότι ήταν ο Πλούτωνας.

Μεταφορά φορτίων: οι απαντήσεις

Δείτε τις προτεινόμενες απαντήσεις στο μάθημα Μεταφορά Φορτίων, όπως τις έδωσαν τα φροντιστήρια Πουκαμισάς

ΘΕΜΑ Α

Α1. α. Σ

β. Λ

γ. Σ

δ. Σ

ε. Λ

Α2. 1→ γ, 2→, 3→ α, 4→ στ , 5→ β

ΘΕΜΑ B

B1. σελ.261-262

B2. σελ. 264

ΘΕΜΑ Γ

Γ1. σελ. 329-330

Γ2. σελ.261

ΘΕΜΑ Δ

Σελίδες

X
Εισάγετε το όνομα λογαριασμού σας για το Edujob | Συμβουλευτική - Επαγγελματικός Προσανατολισμός.
Εισάγετε το συνθηματικό εισόδου που συνοδεύει το όνομα λογαριασμού σας.
Φόρτωση