
Πενήντα οκτώ μέλη του διδακτικού προσωπικού του Πανεπιστημίου Harvard ζητούν με επιστολή τους να συσταθεί επιτροπή για να διερευνήσει ηθικά ζητήματα που αφορούν την πλατφόρμα edX, η οποία δημιουργήθηκε από το Harvard και το ΜΙΤ για την παροχή διαδικτυακών μαθημάτων ανοικτών σε όλους, τα γνωστά ως MOOCs (Massive Open Online Courses).
Τα ζητήματα αυτά, θεωρούν οι καθηγητές, αφορούν τόσο το Πανεπιστήμιο όσο και το εκπαιδευτικό σύστημα της ανώτερης εκπαίδευσης στο σύνολό του και περιλαμβάνουν θέματα κόστους και συνεπειών. Σκοπός της επιτροπής θα είναι να θέσει συγκεκριμένες ηθικές και εκπαιδευτικές αρχές. Ωστόσο, από τη μεριά της διοίκησης του Πανεπιστημίου η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει πρόθεση για τη δημιουργία τέτοιας επιτροπής.
Η επιστολή των καθηγητών δημοσιεύθηκε σε μια περίοδο, όπου μέλη του διδακτικού προσωπικού και άλλων πανεπιστημίων και κολεγίων ασκούν πιέσεις για μεγαλύτερο έλεγχο επί των MOOCs, αλλά και για κολεγιακή στρατηγική σχετικά με τα MOOCs.
Πηγή: Times Higher Education