14 προγράμματα για ανέργους από τον ΟΑΕΔ

Ο ΟΑΕΔ στηρίζει 14 προγράμματα, τα οποία είναι ανοιχτά για την υποβολή αιτήσεων από ανέργους ή εργοδότες προκειμένου να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, όπως αναφέρει ο ιστότοπος aftodioikisi.gr.

Ειδικότερα τα 14 ανοιχτά – ενεργά προγράμματα του ΟΑΕΔ είναι: 

Τα χαρακτηριστικά των μεγάλων ηγετών

Μεγάλους ηγέτες δεν συναντάμε συχνά. Μπορούν αν αναδυθούν οπουδήποτε υπάρχει μια ομάδα –σε έναν εργασιακό χώρο, σε μια αθλητική ομάδα, στις φιλίες και στους κοινωνικούς κύκλους, στις οικογένειες– οπουδήποτε.

Πώς να βοηθήσετε το παιδί σας να αντιμετωπίσει το στρες

Ως ενήλικες μπορούμε «θεωρητικά» να επιστρατεύσουμε πολλούς τρόπους για να αντιμετωπίσουμε το άγχος στη ζωή μας. Με τα παιδιά όμως τι γίνεται;

Αντιμετωπίζοντας μια φοβία… «Μπορώ να την ξεπεράσω;»

Εάν έχετε μια φοβία, είναι πολύ πιθανό να έχετε εξοικειωθεί με συμβουλές από συγγενείς, φίλους και γνωστούς που έχουν την μορφή: «Ξεπέρασέ το», «Μην κάνεις έτσι, σιγά το πράγμα!».

Πόσο αναπτυγμένες είναι οι δεξιότητες των ενήλικων Ελλήνων;

Ανακοινώθηκαν, την Τρίτη 28 Ιουνίου 2016, από τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου του Προγράμματος για τη Διεθνή Αποτίμηση των Ικανοτήτων των Ενηλίκων (PIAAC) στον οποίο μετείχε και η Ελλάδα.

6 δραστηριότητες για το διάλειμμα

Ένα από τα μεγαλύτερα σφάλματα που μπορεί κανείς να κάνει όταν διαβάζει είναι να μην κάνει διάλειμμα, ή να προσπαθεί να κάνει όσα λιγότερα γίνεται, ενώ χρειάζεται περισσότερα. Μάλιστα, όταν το διάβασμα είναι ιδιαίτερα σημαντικό και, επιπλέον, υπάρχει άγχος για τις εξετάσεις, τότε ορισμένοι τείνουν να θεωρούν ότι το διάλειμμα είναι χάσιμο χρόνου.

Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να λένε οι γονείς στη διάρκεια των εξετάσεων

Η περίοδος των εξετάσεων πλησιάζει και για τις οικογένειες που έχουν παιδιά που θα συμμετάσχουν σε αυτές, η κατάσταση τείνει να είναι δύσκολη. Τα συναισθήματα γίνονται πιο έντονα. Τα νεύρα πολλαπλασιάζονται. Ποιες είναι οι πιο συχνές φράσεις των γονέων που πυροδοτούν την έκρηξη των παιδιών τους;

Πώς να μιλήσετε στα παιδιά σας για ένα παγκόσμιο καταστροφικό γεγονός

Όταν συμβαίνει στον κόσμο ένα καταστροφικό γεγονός, οι γονείς ενστικτωδώς προσπαθούν να θωρακίσουν τα παιδιά τους από τις επιπτώσεις του. Για το λόγο αυτό μπορεί είτε να παρουσιάζουν τον κόσμο ως αγνό και καλό και άρα αυτό που συνέβη είναι μια εξαίρεση, είτε να αποφεύγουν οποιαδήποτε συζήτηση που αφορά αυτό το γεγονός.

Πες ΟΧΙ στη βία!

Ο σχολικός εκφοβισμός αφορά όλους τους εμπλεκόμενους στη σχολική ζωή: εκπαιδευτικούς, παιδιά που πέφτουν θύμα εκφοβισμού, εκείνα που είναι θύτες, τους γονείς τους, αλλά ακόμα και τα παιδιά και τους γονείς που δεν έχουν έρθει σε επαφή με τέτοιου είδους φαινόμενα.

Διαχείριση Άγχους = Επιτυχία στις Εξετάσεις

Οι πανελλήνιες εξετάσεις πλησιάζουν και γι’ αυτό η περίοδος που διανύουμε είναι ιδιαίτερα αγχογόνος για όλους τους μαθητές.

Απέτυχα. Και τώρα, τι;

Πορευόμαστε στη ζωή έχοντας περισσότερες αποτυχίες παρά επιτυχίες. Ο λόγος που συνήθως δεν το συνειδητοποιούμε αυτό είναι ότι πάντα σκεφτόμαστε και ζούμε με τις επιτυχίες μας. Όταν καταφέρουμε αυτό που θέλουμε, τείνουμε να εστιάζουμε στην επιτυχία και να προσπαθούμε να τη διατηρήσουμε, λησμονώντας τις αποτυχίες μας.

Εγώ είμαι ένας άλλος

Στις περισσότερες περιπτώσεις, όταν προσπαθούμε να κατανοήσουμε, για να βελτιώσουμε, τον εαυτό μας εστιάζουμε σε ό,τι αποτελεί αυτό που ονομάζουμε «εαυτός» ή «εγώ»: σκοποί, προθέσεις, τάσεις, επιθυμίες, θετικά ή αρνητικά στοιχεία κτλ. Στη συνέχεια, όταν, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, θεωρήσουμε πως έχουμε φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, αρχίζουμε να αξιολογούμε τις σχέσεις μας με τους γύρω (συγγενείς, φίλους κτλ.).

Όχι, δεν φταίω εγώ

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που συναντά κανείς, όταν θελήσει να εξετάσει τον εαυτό του, με σκοπό να βελτιωθεί, είναι η άρνηση της ευθύνης. Είναι οι περιπτώσεις εκείνες, όπου μονολογούμε (σιωπηρά ή όχι) ρίχνοντας το φταίξιμο στον άλλον για ό,τι κάναμε ή πρόκειται να κάνουμε, για ό,τι μας συμβαίνει ή πρόκειται να συμβεί.

Ελευθερία ίσον δέσμευση

Το ζήτημα της ελευθερίας είναι από τα πλέον σημαντικά στη ζωή του καθενός μας. Κι αυτό επειδή καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τόσο τον εαυτό μας, όσο και τις σχέσεις μας με τους άλλους. Θα έλεγα μάλιστα ότι ένας καλός δείκτης για να εξετάσει κανείς τα όρια και τις δυνατότητες που δέχεται ότι έχει ως πρόσωπο είναι να σκεφτεί για λίγο πόσο ελεύθερος θεωρεί ότι είναι.

Πώς Αποφασίζουμε για την Επαγγελματική μας Πορεία;

Κάθε άτομο έχει διαφορετικό στιλ όταν αποφασίζει. Ο σύμβουλος, πριν ακολουθήσει κάποιο πρότυπο στη διαδικασία λήψης απόφασης, οφείλει να παρατηρήσει τους μαθητές για να δει πώς παίρνουν τις αποφάσεις τους. Αν το ίδιο το άτομο διαθέτει μια σειρά στρατηγικών λήψης απόφασης, έχει επίσης την τάση κάποιες από αυτές να τις χρησιμοποιεί πιο συχνά από ό,τι άλλες και μπορούμε να χαρακτηρίσουμε το άτομο αυτό από το ιδιαίτερο στιλ με το οποίο αποφασίζει.

Σύγκρουση και Ισορροπία Ανάμεσα σε Εργασία και Οικογένεια

Το ζήτημα της ισορροπίας μεταξύ της επαγγελματικής και της οικογενειακής ζωής είναι σύνηθες σε εκείνους που απευθύνονται στους επαγγελματικούς συμβούλους. Ακόμα κι αν δεν είναι αυτό το αρχικό πρόβλημα, είναι πιθανό να τεθεί στην πορεία της συμβουλευτικής διαδικασίας. Οι περικοπές στο προσωπικό των επιχειρήσεων και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός έχουν συμβάλει στην αύξηση των ωρών εργασίας και τις υπερωρίες για τους εργαζομένους, με αποτέλεσμα συχνά να στερούνται χρόνο από την οικογένειά τους. Αυτό έχει ως συνέπεια τα άτομα να βιώνουν τη λεγόμενη σύγκρουση εργασίας-οικογένειας (work-family conflict), καθώς και όλες τις αρνητικές επιπτώσεις που αυτή μπορεί να έχει στην προσωπική και εργασιακή τους ζωή αλλά και την ψυχική τους ισορροπία.

Το Σχολείο εκτός Σχολείου

Σύμφωνα με την πολιτιστική και κοινωνιολογική προσέγγιση στο πλαίσιο των θεωριών επαγγελματικής ανάπτυξης, η εκπαιδευτική και επαγγελματική εξέλιξη του ατόμου (Guichard & Huteau 2006, Κασσωτάκης, 2002) ξεκινά από πολύ νωρίς μέσα στην οικογένεια και επηρεάζεται από μία πορεία κοινωνικών σχέσεων που αναπτύσσονται σε όλη τη ζωή του. Κατά τη θεωρία του Lipsett (Δημητρόπουλος 1999), οι παράγοντες που επηρεάζουν δραστικά τις αποφάσεις των παιδιών είναι πρωταρχικά η οικογένεια, ύστερα το σχολείο και ευρύτερα το πολιτιστικό και κοινωνικό περιβάλλον.

Πώς να είναι Αισιόδοξος ένας Άνεργος

Η εργασία αποτελεί την κυριότερη απασχόληση στην καθημερινή ζωή του μέσου ενήλικα. Μας προσφέρει χρήματα, ρουτίνα, επαφή με κόσμο και μια αίσθηση ότι είμαστε χρήσιμοι. Οι άνθρωποι βιώνουν πολλά διαφορετικά συναισθήματα όταν μένουν χωρίς δουλειά, ανάλογα με τον τρόπο που έχασαν τη δουλειά τους, το χρόνο της ανεργίας, τις μελλοντικές εργασιακές πιθανότητες, την οικονομική τους κατάσταση κ.ά. Θυμός, ανησυχία, λύπη, άγχος, πίεση, φόβος, απογοήτευση, απάθεια είναι μερικά από τα συναισθήματα που κατακλύζουν τον άνεργο και ενισχύονται όσο μεγαλύτερο γίνεται το χρονικό διάστημα της ανεργίας του.

Γιατί δεν εξελίσσεται η καριέρα μου;

Η διαχείριση της σταδιοδρομίας μας είναι μία σύνθετη διαδικασία, κατά την οποία ερχόμαστε αντιμέτωποι με ποικίλα προβλήματα. Πολλές φορές, εκτός από τις εξωτερικές δυσκολίες, ερχόμαστε αντιμέτωποι και με εσωτερικά εμπόδια που καθιστούν ανέφικτη την υλοποίηση των επαγγελματικών μας στόχων. Τότε κατακλυζόμαστε από απαισιοδοξία και αρνητικά συναισθήματα, με αποτέλεσμα να μην είμαστε σε θέση να κάνουμε το επόμενο επαγγελματικό μας βήμα.

Ο Παράλογος Τρόπος Σκέψης Εμπόδιο στην Ομαλή Συναισθηματική και Επαγγελματική Ανάπτυξη Παιδιών και Εφήβων. Ο Ρόλος του Συμβούλου-Ψυχολόγου

Σύμφωνα με τη «Γνωστικο-Συναισθηματική Θεραπεία της Συμπεριφοράς», την οποία εισήγαγε ο Αμερικανός ψυχολόγος Albert Ellis, πηγή των συναισθηματικών προβλημάτων θεωρείται ο παράλογος τρόπος σκέψης. Βασική θέση του Ellis είναι ότι τα προβλήματα του ατόμου δεν τα δημιουργούν τα γεγονότα, αλλά ο τρόπος ερμηνείας αυτών των γεγονότων από το ίδιο το άτομο.

Σελίδες